معرفی 3 مدل از بهترین مولتی کوکرهای بازار تا 15 میلیون

مولتی کوکر تبدیل به یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی شده است و بسیاری از افراد به دنبال خرید مولتی کوکر هستند.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر معرفی 3 مدل از بهترین مولتی کوکرهای بازار تا 15 میلیون

به گزارش خبر، مولتی کوکر تبدیل به یکی از مهمترین لوازم خانگی شده است و بسیاری از افراد به دنبال خرید مولتی کوکر هستند. مولتی کوکر یک دستگاه چند کاربردی است و در برخی از مدلهای پیشرفته آن شما میتوانید انواع مختلف غذا را به راحتترین شکل ممکن طبخ کنید.

امروزه برندها و مدلهای مختلف مولتی کوکر در بازار موجود است که همین مورد باعث میشود تا کاربران با مشکل مواجه شوند. خصوصا اینکه هر کدام از آنها در بازه قیمتهای مختلفی هستند و هر کدام ویژگی و مشخصات خاص خود را دارند. به همین جهت ما در این مقاله قصد داریم تا به شما، بهترین مدلهای مولتی کوکر را از برندهای مختلف معرفی کنیم تا روند خرید شما را تسهیل کنیم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مولتی کوکر نینجا مدل OP500

نینجا یکی از معروفترین برندها در حوزه لوازم آشپزخانه است و مولتی کوکرهای این برند محبوبیت بسیار زیادی دارد. مولتی کوکر نینجا OP500 در بازه قیمت 14 میلیون الی 15 میلیون تومان در بازار موجود است و نظر کاربران نسبت به این مدل کاملا مثبت است.

این دستگاه میتواند برای پخت غذا، میان وعده و حتی دسر به شما کند و سرعت و کیفیت آشپزی شما را ارتقا دهد. این دستگاه دارای 9 عملکرد پخت و پز میباشد که شامل پخت تحت فشار، سرخ کردن، پخت آهسته و همچنین بخارپز، گریل و همچنین کباب کردن است.

همچنین این دستگاه مجهز به فناوری TenderCrisp است که به شما امکان میدهد تا 70 درصد سریعتر از روشهای پخت سنتی غذای خود را طبخ و ترد کنید تا به یک غذای عالی و با کیفیت دست پیدا کنید.

این دستگاه ظرفیت مناسبی دارد و شما میتوانید از آن برای طبخ غذا برای 6 نفر استفاده کنید و همچنین میتوانید یک مرغ کامل 3 کیلوگری را بپزید و آن را ترد و یا سوخاری کنید.

اگر چه مولتی کوکر OP500 همه چیز تمام است اما اندازه به نسبت بزرگی دارد و لازم است تا قبل از خرید این محصول، فضای آشپزخانه خود را بررسی کنید. همچنین قیمت این محصول نسبت به مدلهای دیگر کمی گرانتر است اما ویژگیهای برتری دارد.

مولتی کوکر باریتون مدل BMC-61217AF

باریتون یکی از برندهای نوظهور و کانادایی است که اقدام به تولید لوازم خانگی با کیفیت و اقتصادی میکند. مولتی کوکر باریتون BMC-61217AF تنها مولتی کوکر برند باریتون است که محبوبیت بسیار زیادی دارد و نظر مثبت کاربران را توانسته به خود جلب کند. این محصول در بازه قیمت 7 میلیون و 500 هزارتومان الی 9 میلیون تومان در بازار و فروشگاههای آنلاین موجود است.

یکی از ویژگیهای مثبت این محصول، مجهز بودن به برنامههای طبخ از پیش تعیین شده است. شما با استفاده از این ویژگی میتوانید غذای مدنظر خود را از طریق منو انتخاب کنید. سپس دستگاه به صورت اتوماتیک تنظیمات لازم نظیر دما و مدت زمان طبخ را تعیین میکند. این ویژگی به شما کمک میکند تا غذای با کیفیتتری را طبخ کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های مطرح این محصول، طبخ با چربی کمتر است. مولتی کوکر باریتون می‌تواند عمل سرخ کردن را با 75 درصد چربی کمتر انجام دهد و از این جهت شما غذای سالم‌تری را در اختیار دارید. همچنین به لطف این ویژگی شما می‌توانید غذاهای رژیمی هم آماده کنید.

به طور کلی محصول باریتون به لطف ویژگیهای متنوعی که دارد میتواند طیف وسیعی از مشتریان و کاربران را راضی نگه دارد و طبق نظرات و نقد و بررسی مشتریان، رضایت از این محصول بسیار بالا است.

مولتی کوکر بوش مدل MUC28B64FR

بوش را میتوانیم یکی از برندهای قدیمی و قابل اعتماد در لوازم خانگی بدانیم و افراد بسیار زیادی بوش را به سایر برندها ترجیح میدهند. بوش، چندین نوع مولتی کوکر تولید کرده است که مدل MUC28B64FR یکی از معروفترین آنها است. این محصول در بازه قیمتی 11 میلیون الی 13 میلیون در بازار موجود است.

مولتی کوکر بوش MUC28B64FR دارای 48 برنامه پخت اتوماتیک است و به لطف این مورد، طبخ غذا برای شما بسیار راحتتر میشود. این دستگاه قابلیت تنظیم دما از 40 الی 160 درجه را برای شما فراهم میکند و همچنین مجهز به حالت گرم نگهدارنده غذا، قفل کودک و خاموشی خودکار در پایان کار است.

جمع بندی

در این مطلب سعی شده است تا 3 مدل از پرفروشترین و محبوبترین مولتی کوکرهای بازار را به شما معرفی کنیم. اگر قصد داریم تا 15 میلیون تومان هزینه کنید، پیشنهاد اول ما به شما نینجا مدل op500 است اما اگر به دنبال یک دستگاه ارزان قیمت اما با کیفیت هستید، مولتی کوکر باریتون را از دست ندهید. مدل بوش هم یک محصول میان رده با قیمت متعادل است که هم از بعد برند شناخته شده است و هم ویژگیهای قابل توجهی دارد.

شما هم اگر تجربه خرید مولتی کوکر دارید و یا مدل خاصی از آن را در نظر دارید، با ما در میان بگذارید.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها